Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

lørdag den 29. november 2008

9 / 11 i Kabul

Vi havde en 9/11 erindringsmønten her til formiddag i 0745. MG Cone, der er en guirlande ved basis af den amerikanske flagstang, som var på halfmast. Den guirlande var for de 89 amerikanske, NATO's og koalitionens tjeneste medlemmer, at CSTC-A har mistet siden krigen her begyndte. Pretty somber ting.

Den sidste 9/11 erindringsmønten jeg deltog i var på havet. Den NIMITZ Strike Gruppen var faldet 18 bomber i Afghanistan og 18 bomber i Irak. Vores overflade fyre havde interdicted uhørt antal skibe & dhows og nogle tromler så gøre for høj hastighed, lave trække ops i direkte støtte for tropper på jorden og under beskyttelse af Kaabot og Aabot. Den NIMITZ CO kom over 1MC (annoncere for dig civil typer) og sagde, at der ikke ville være nogen traditionelle mindehøjtidelighed for os. Der havde været en tid til sorg, men at tiden var forbi. Nu var det tid til at dræbe. Vores Strike Gruppen havde gjort sin del til at hjælpe med at dræbe, ville vi ikke være sorg, at dagen.

To forskellige tilgange til samme dag, interessant perspektiv. Vi var heldige i denne installationsvejledning og ikke miste en enkelt Sailor eller Marine. CSTC-A har ikke været, at heldige. Jeg tror, at farver ting meget.

Jeg har stadig et mål at sikre mig, at jeg flyver på et kommercielt fly på 9/11. I havent 'fået denne chance, men alligevel. Jeg håber, at en dag snart .

Ingen kommentarer: