Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

søndag den 4. januar 2009

SI, ESPN forundret over pressdog Ratings

 Leilani_pressdog_fan - historie ved at Leilani M� browseren -

For tredje år i træk, skal du åbne wheel racing insider og internationale
mand mysterium pressdog har topped sportsdækning internet ratings, meget
til forfærdelse af sportsrettigheder giganter ESPN og Sports Illustrated.

"Jeg forstår det ikke," ESPN redaktør i overstyrmand Gary Belsky sagde: "Vi har
altid prided os over, at vi gør åbne hjulet fans klik på
den "NASCAR" fane for at få alle nyheder om
åbne hjulet. Vi ser på det som en måde til virkelig slag åbne hjulet fans i
ansigtet og lad dem vide amerikanerne pleje mere om Dale Jr end Helio
Castroneves. Vi var ikke klar over det kan give bagslag på os. Hvem er
denne pressdog fyr anyway? "

" Jeg gætter jeg virkelig undervurderet popularitet sarkasme, "sagde SI
sport forfatter Bruce Martin, "Jeg er ikke rigtig sikker på, hvordan det fungerer, men
tilsyneladende folk virkelig tage til det. Vi har lejet nogle forskere til at
undersøge det. I planen om at tilføje et par sarkastisk kommentar til mine historier til
se, om det vil hjælpe SI's ratings nogle. Vi behøver bare at se, hvad der sker. "

I et sjældent interview, manden bag pressdog, Bill Zahren foretages kun ?
erklæring, "Mine forældre altid fortalt mig, at sarkasme er en gave, og det virker bare
kommer naturligt til mig. Jeg har altid levet med ordene af Yoda - gøre eller gøre
ikke, er der ingen prøve. "

Jay Adamczyk ellers kendt som Jayski, fendered Racing's Perez Hilton,
ikke kunne være nået til kommentering.

Livet er kort. Race hårdt. Live Green.

http://leilanimunter.com | http://carbonfreegirl.com

-

Ingen kommentarer: