Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

onsdag den 23. september 2009

Sommerferie paa et budget

Jeg har haft nogle uncomplimentary ting at sige om Jon og Kate Gosselin og beskæftige sig med Djævelen, der er deres reality show på TLC. Men selv jeg tror, at dette er ud over det blege:
Som om Kate Gosselin ikke har nok til at beskæftige sig med i hendes liv, med otte børn, og en ubehagelig offentlig skilsmisse. Nu er hun fik hecklers slog lejr uden for hendes Pennsylvania hjem efter en tur til New York City.

Et par håne-glade mennesker holdt op tegn foran Gosselin's Wernersville, Pa, hjem på onsdag, fortæller den virkelighed mor deres syn på hendes liv. \ "Det er ikke Jon. Det er ikke Kate. De eneste tabere er de 8, \" tegnet læse.

Us Magazine fortæller, at hjemmet er blevet en stadig mere populær sightseer mødested, med flere og flere mennesker faldet eller kørsel af hver dag.

\ "Hey, honning, hvad vil du gøre for ferie i år? \"

\ "Jeg har en idé! Let's go lejr ud over vejen fra nogle C-liste reality show berømthed, vi aldrig har mødt, og hold op selvglad, fordømmende tegn om ting, der er ingen af vores goddamn business! Hvem er med mig?! kids!? \ "

\ "YAAAAAAAAAY! \"

Jeg fik nyheder til dig hecklers: de otte er ikke de eneste tabere.