Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

lørdag den 10. oktober 2009

Weekend i hjemmet, i Oregon.

Så jeg gik hjem. Gerne, home home. Jeg havde ikke været hjemme siden 2003 (eller måske endda før det, kan vi ikke huske det sidste besøg). Dette besøg hjemme inkluderet se min grandmum der ikke (?) Har Alzheimers, men hilste mig med, \ "Ohh, du er smuk uanset hvem du er, \" og afsluttet vores besøg med, \ "Det var så godt at se dig Nikki [fætters navn]. \ "Kan jeg kræve en anden udtalelse om Alzheimers?

For dem af jer, der er uvidende, brugte jeg omkring halvdelen af min barndom i en 500sqft hjem. 500 square feet ALT. Mit soveværelse var kun stor nok til at afholde en seng og en mager kommode, og selv da jeg tror, jeg kan huske, at døren næsten ryddet det. Dette hus var i en lille strand by (population 326) på Oregon kyst. (The Goonies blev filmet over en time væk.) Det er klart, at vi ikke just har problemer med kriminalitet eller bande vold; stort set ingenting sket. Der var ligesom, 3 restauranter, en café, og en virkelig fragmentariske købmand. (For at give dig en idé, den video leje sted var i nogens kælder.) Køre gennem det nyligt vist, at ikke meget ekspansion er sket enten, som gjorde mig Anderledes nostalgisk.

Herover: Det hus, hvor jeg tilbragte nogle af mine formative år. De to-etagers ud i ryggen er ny (siden jeg sidst så det), det var bare den forreste lille en-niveau, da vi boede her.




Herover: Chels og far

Chelsea og jeg havde planlagt for en stund for at gøre dette 3D bære kage. Jeg forlangte, at vi dekorerer det som en panda, som hun havde ingen problemer med, så længe vi har navngivet ham Wesley.

Vi var virkelig glade for det, og havde store forventninger. Desværre har vi troede, det ville være en god idé at drikke alkohol, mens du gør det. Solid valg, mine venner.

Herover: Drik ikke og bage, unger. Wesley ikke gjorde det det ud i ét stykke. Og vi aldrig kom til at fylde hans røv med glasur. : (

Herover: Jeg var nødt til at gøre et stop ved en trykpresse i Portland, mens jeg var der. Stedet var rigtig cool ud, IMHO.

Herover: Vi gjorde også et drev ved af min high school (billede taget fra bagsædet af en bevægende SUV). Jeg plejer uddybe her, men jeg gik til en all-piger religiøse high school. Det ser ud som om de har tilføjet en tredje sal og jernbanespor på gaden foran bygningen. Åh, de gode gamle dage.