Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

tirsdag den 17. november 2009

Øvelse goer ... A Little Bit Better




Jeg forsøger stadig at finde ud carving i runden. Det er en praksis stykke til et af punkterne på min spand listen. Det betyder ikke ligner de oprindelige meget, men jeg lærer en masse i processen:

1) Hold centrum blyanten linje, indtil du er færdig. Det hjælper med symmetri.

2) Skærp din kniv hele vejen til spidsen. Jeg brugte det sidste af min kniv mere end jeg nogensinde troede, jeg ville.

3) Det kan bidrage til at skitsere projektet først. Jeg var ved hjælp af et foto, men jeg tror, det ville have bidraget til at trække projektet i profil og lige på.

4) Eyes er hårdt.

En anden ting jeg har fundet med carving-måske det bedste, er, at selv om du kun har 5 minutter ved hånden, kan du sidde ned og arbejde på din brik.

Forestil dig den tid, spilder du venter på din ægtefælle at få alle gussied op til at gå ud til middag. Det er tid, der kan bruges arbejder på dit projekt.

Du kan opdage, at du nyder det så meget, vil du finde dig selv sige til ham / hende, \ "Hvorfor ikke bære det røde sweater i stedet? Du ved, den du pakket væk sidste år. I den ovenpå et skab. Under den kasser af bøger. That's right, bag underholdningscenter. Nej, nej, jeg ikke noget imod at vente. \ "