Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

onsdag den 9. december 2009

Jeg foeler latterligt, men jeg tror, alle andre ser cool

Jeg kan ikke finde ud af at tage legit billeder af mig selv for denne blog. Jeg har prøvet i 3 år til at tage billeder af mig selv at blive optaget i \ "Jeg er så cool jeg tage billeder af mine søde tøj \" blog-verden, men jeg har slået fejl. 1. Jeg er for usikker til at trække af den kølige udgør. 2. Jeg kan aldrig få de rigtige vinkler og 3. Jeg glemmer. Jeg forstår, hvad der er cool, jeg kan bare ikke levere min gode borgere. min indre nørd i sidste ende regerer.

ikke desto mindre, her var min halt forsøg i aften. Spanky kunne ikke få hende krus ud af de skud, om jeg blev stående eller siddende. hun er sådan et kamera hore, du har ingen idé. (tjek den plast baseboards. så classy.) jeg heller ikke mærke til spejlet split indtil jeg uploadede billeder ... note til sig selv, tilpasse næste gang.


se på Spanky. Jeg forsøger at se sød med sløjfe på mit hoved og Spanky ønsker spejl tid.


den store f vender kameraet på hende, og hun synes bedøvet. hun har brug for nogle store dame tid dvs grooming. tjek den whiskers.


Tom's Ombryd støvler, sorte bukser Forever 21, kjole ... øh, jeg flåede tag ud, og min vielsesring.

faithsalutes møde Killers i dette.