Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

tirsdag den 27. juli 2010

Showtime: Rock The World 9

Den største Rock Concert i vores land er tilbage!
Det er Rock The World9and jeg er beæret over at møde en af de bedste indie bands rundt; En HonestMistake




Dette har også fået være den største koncert, at jeg har spillet på hidtil. Mind dig, er det sted på Bukit Jalil stadion .... de enorme udendørs parkeringsanlægget at være helt nøjagtig.

Anyways, her er vi på scenen, før det hældes ned som Dino's og næsehorn's.






Afspilning af sange fra den bands originale kompositioner, 'I'm Down With You, hvis du ned med det' denne sang er så Random, jeg Don't Know Why (i øjeblikket på Xfresh, Traxx og Hitz.FM) og Bandets seneste - Collision.


Det er mig på synth, før den fik 'døbt' af regnen.




Vores 1Malaysia fans



Fanget på tv!


Hvis u've ubesvarede vores præstation eller u'd gerne indskrive ud den synthesizer-indsprøjtning melodier fra den oprindelige, skal du tjekke den video.








Takket være band for at have mig i denne koncert, og til alle de tech besætningen og fotografer. Du fyrene var fantastisk!

For nogle eye-popping høj kvallitet pix af begivenheden, så klik her, her, her og her

Brilliant foto's tak til Ewin, Fidot, Zlwin & Bryan