Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

tirsdag den 13. juli 2010

X-Box 360 AV Kabel Reparation

Så min roommate, og jeg nyder at spille xbox sammen med to xboxes og to tv ved siden af hinanden. Vi løb ind i et lille problem med vores setup i dag. I vores stue, vi normalt har min HD TV setup, og når vi spiller xbox, min roommate bringer i sit gamle analoge TV fra sit soveværelse. Da han holder sin xbox i stuen, betyder det at han ender plugging ind og ud hans AV-kabler helt et par gange om ugen.

Nå, i dag han sat sin AV-kabler ind i sit tv, men den video ville ikke \ 't se ud. Til sidst, vi indsnævret problemet ned til en dårlig forbindelse på kablet. Den inderste spidsen af den gule videokabel var knap tilsluttet. Sure nok, efter nogen at lege med det, det bare faldt ret off.

Noget er muggent ved disse kabler. Jeg ved det \ 's svært at se på billedet, men kan du gøre opmærksom på, at lille stykke metal på venstre side af den knækkede spids? Nå, det \ 's den eneste reelle stykke metal i spidsen. Jeg forventede det hele til at være metal, men at \ 'ikke s sagen. Det hvide område ser ud til at være en slags plast. Med andre ord er disse kabler billige stykker skrammel.

Anyway, her \ 's rettelsen. Da min roommate har en lav-def TV, han gør ikke \ 't brug for tre andre forbindelser på den AV-kabel. Disse bruges kun til høj-def tv. Kablet kan have været under garantien stadig, men vi ønskede at spille lige nu, ikke i 6-8 uger.

Alt jeg gjorde var afskåret en af de ekstra stik, afbrød dårlige stik, og splejse det sammen igen. Det var en smuk nem proces. Bare strip tilbage isolering og twist sammen den ydre kablet. Der vil være nogle inderkablet inden for mere isolering. Bare skære den tilbage og drej det sammen også. En lille elektrisk kabel vil give den en vis støtte.

Her er det færdigt. Det \ 's ikke kønne, men det fungerede fint.