Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 13. august 2010

FRIENDLY CHAT MED BOSS

2009 fokus på arbejde var at give strategier til at drage fordel af markedet. Målet var at levere besparelser beløber sig til USD 7,5 mio. Med en kapitalomkostningerne på USD 150 mio til at bruge, at oversat til et prisfald på 5%, hvilket var noget af en udfordring overvejer jeg nødt til at levere den samme over hele linjen - Pakistan inkluderet! Den smarte udtryk, der bruges til besparelser i Shell's verden er VI som står for Value Forbedring! Incitamentet for Consultant var et gebyr på 10% for hver dollar brugt, hvis vi ramte USD 7,5 varemærke. Det var ikke kun om strategier, operationalisering planen, var det et kapløb med tiden, idet ved årets udgang, hvis vi ramte under varemærket, selv af en krone, får vi intet. Vi har opnået det magiske tal i november måned. Det var bare en optakt til, hvad der var at følge: Barry, vores Kundens rep er nødvendig for at give en kort artikel af vores vigtigste resultat for 2009. Hans e-mail til Sheldon, vores program direktør, læses: \ "Hvis du har klar artikler, jeg kan bare kopiere - det vil være fantastisk. Clear spørgsmål, som jeg vil inkludere er (1) reduktion af omkostningerne (2) VI nå (3) tid reduktion (4) HSSE (5) Innovation? mere? \ "Sheldon videresendt til os Barry's e-mail: Hvad synes du? Er vi i stand til at hjælpe? Jeg tror, jeg har alle de HSSE materiale. Jeg har den seneste VI så godt. Ikke sikker, hvis der er yderligere omkostningsreduktion information. Da han havde den nyeste VI opdatering, Lini: Jeg har ikke rigtig gjort noget andet, bortset fra VI i år! Så noget fra mig.
Sheldon: Slack røv! Spille golf hele året har vi? Lini: Yeah ... svært at jonglere VI i mellem mine golf og tennis. Forestil dig, hvor meget mere VI vi kan få, hvis jeg havde gjort det på fuld tid!