Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

onsdag den 3. november 2010

Ændring af planer


Min første ordre virksomhed i morges var at plante min Orange Geiger træ, den ene jeg fik på et træ give-en-vejs sidste uge. Jeg havde en plet alle sat i forhaven, men det gjorde ikke føles rigtigt, det så lidt overfyldt. Jeg besluttede at plante Geiger træ i gården uden for mit spisestue. Når det er moden, vil jeg være i stand til at se de smukke orange blomster inde fra huset.
Jeg har noget arbejde i gården - trimmet til bougainvillea, ilden dragen, og TI buske. Jeg lagde nogle barkflis og pres-rensede mursten.

Lad mig tage dig på en rundtur i gården.

Udsigt inde fra huset.

I dette hjørne, holder jeg min samling af bonsai og sukkulenter.

Branden Dragen ser bedre ud i slutningen af foråret og forsommeren. Jeg reddede dette yucca fra naboens skraldespand.

St. Francis statut blev en gave til min kone. St. Francis er hendes foretrukne helgen og meget passende for en have. Vi katolikker kender ham som skytshelgen for dyr og miljø. Saint Francis bøn er en favorit af minen.

Dette er af den opfattelse baggård gennem de mexicanske branden bush vin. Udskiftning af gitter, hvor vin vokser på, er et fremtidigt projekt.

Den Dracaena marginata anlægget var her, da jeg købte huset. Det er ikke en favorit af mine, men jeg forlod den som en påmindelse om, hvad der var her før. Vokser indeni er en blå porterflower plante. Jeg har også tilføjet den spanske mos at skjule ranglet filialer.

Min hund Rosie overvåges mit arbejde.

HAPPY Labor Day, ALLE! Jeg vil arbejde i haven udarbejdelsen af vegetabilsk senge.